Nem mindenki téved el aki kóborol

Leviszlek a térképről

Leviszlek a térképről

És mégis mozog a Föld

Földrengés az Istenek szigetén, Balin

2017. március 22. - Dorottya Bálint

 

 

Ma reggel arra ébredtem, hogy valaki irgalmatlanul razza az ágyat alattam. Majd rájöttem, hogy az ajtó zárva és a szobát csak egy bébigekkoval osztom meg. Mozogtak a bútorok, morajlott a föld. Kipattantam az àgyból, hogy megnézzem esetleg valki el akarja dózerolni a kis bungit amiben lakom, de nem. Szinte egyszerre téptük fel az ajtót Ritával, mindketten kérdőn néztünk a kis háziszentély szélén ücsörgő háziakra. Ők széles mosollyal annyit mondtak. Földrengés. Vagy a tengerből vagy a hegyekből. Visszafeküdtünk aludni. 6,4-es erősségű volt. A mérések megalkotása óta a legnagyobb erősségű földrengés a Richter-skála szerint 9,5-es volt: 1960. május 22-én Chilében pattant ki, de 2004. december 26-n a Szunda-árok északi része alatt, Szumátra közelében is kipattant egy 9,3-as erősségű. A 6,4 erős rengésnek minősül. Évente 120 alkalommal jelentkezik átlagban a világon. Egyet megtapasztaltam. Félelmetes. Jelentem semmi baj nincs. Elmúlt. Hello vulkánok földje! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leviszlekaterkeprol.blog.hu/api/trackback/id/tr1112360523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása